خبرنگار یزدفردا_ اعظم السادات میرجلیلی، مراد علي مير در همايش روساي كانون هاي بازنشستگي سازمان هاي اقتصادي و دارايي و ادارات كل مالياتي جنوب شرق كشور كه در يزد برگزار شد، افزود:  اگر فعاليت نيروي جوان شاغل در دستگاههاي اجرايي با فكر و تجربه بازنشستگان همراه شود؛ بيشترين اثرگذاري را خواهد داشت و برنامه ريزي موفق هر دستگاه و مجموعه اداري با استفاده از تجربيات بازنشستگان امكان پذير است.

 

 

وی ادامه داد: توسعه و پيشرفت هر سازمان در گرو خلاقيت و ابتكار نيروي هاي آن است و بازنشستگان كه داراي سال ها تجربه هستند مي توانند با انتقال اين تجربيات به كاركنان شاغل جوان و باانگيزه ، زمينه پيشبرد اهداف سازمان را محقق سازند.

 

 

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد تصريح كرد: بازنشستگان ، بهترين ساعات و بهترين روزهاي زندگي خود را در راستاي خدمت به مردم، توسعه آباداني كشور به كار گرفته اند.

 

 

وي بر رفع مشكلات بازنشستگان تاكيد كرد و با اعلام آمادگي اين سازمان براي رفع مشكلات آنان اظهار داشت: مشكلات اين قشر را به مسوولان منتقل و براي رفع آن تلاش خواهيم نمود.

 

 

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد ياد آور شد:  بزرگواري و مناعت طبع بازنشستگان باعث مي شود بسياري از آنها براي رفع مشكلاتشان به مديران و دستگاههاي خود مراجعه نكنند و وظيفه مديران و مسوولان است كه در راستاي رفع دغدغه هاي آنها تلاش كنند.

 

 

وي با بيان اينكه قطعا مسوولان برنامه هايي براي بهبود وضعيت بازنشستگان و حل مشكلات آنها دارند، تصريح كرد: روساي كانون هاي بازنشستگان و همچنين روساي سازمان هاي استان ها، مسايل را جمع بندي و منعكس كنند تا مسوولان در سطح كلان بتوانند اقدامات اساسي براي رفع آن انجام دهند.

 

 

وي از انجام اقدامات خوب رفاهي براي بازنشستگان سازمان اقتصادي و دارايي استان يزد طي سالهاي اخير خبر داد و با اشاره به تاثير اين اقدامات در آرامش روحي آنها و خانواده هايشان، گفت: رفع مشكلات و ايجاد امكانات رفاهي، موجب رفع دغدغه خاطر اين قشر مي شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا